Hjem GF2022 Medlemmer Frister Dokumenter

Her vil vi løbende opdatere diverse frister

  1. 15.01 Ansøgning om materialetilskud (sendes til formanden for GFU)
  2. 15.01 Ansøgning om støtte fra udviklingspuljen til folkeoplysende aktiviteter
  3. 20.01 Indsendelse af erklæring om indhentelse af børneattester for folkeoplysende foreninger
  4. 20.01 Ansøgning om lån af mødelokaler i fast fordeling
  5. 31.01 Indsendelse af udviklingsplansforslag (sendes til formanden for GFU)
  6. 01.02 Ansøgning om tilskud til hårde hvidevarer i folkeoplysende foreningers fritids- og klubhuse
  7. 01.03 Ansøgning om tilskud til aktiviteter for unge under 25 år og handicappede
  8. 01.03 Indsendelse af afregningsskema for folkeoplysende foreninger, der modtager tilskud
  9. 15.03 Ansøgning om udlån af haller og sale i sommerperioden 2/6 – 30/6
  10. 01.04 Indsendelse af regnskab for foreninger, som laver folkeoplysende voksenundervisning
  11. 01.04 Indsendelse af regnskab og beskrivelse af projektforløb for foreninger, der laver frivilligt socialt arbejde
  12. 15.04 Indstilling til årets kulturpris (sendes til formanden for GFU)
  13. 15.04 Indstilling til årets frivillighedspris (sendes til formanden for GFU)
  14. 01.05 Indsendelse af medlemslister for seniorforeninger
  15. 01.05 Ansøgning om tilskud til Kulturnatten
  16. 01.06 Indsendelse af årsberetning for folkeoplysende foreninger, der modtager tilskud
  17. 01.09 Ansøgning om tilskud til eksisterende aktiviteter til frivilligt socialt arbejde
  18. 01.09 Indsendelse af regnskab for seniorforeninger
  19. 01.09 Indstilling til årets lederpris (sendes til formanden for GFU)
  20. 01.10 Ansøgning om tilskud til afholdelse af voksenundervisning
  21. 01.11 Ansøgning om støtte fra Kulturpuljen
  22. 01.11 Indsendelse af erklæring om indhentelse af børneattester for frivilligt socialt arbejde

Senest opdateret november 2021